ESorensens

Måndag

Feseth Pila, Hästrelaterat Permalink0
Idag var den värsta dagen jag varit med om med häst..
Hade tänkt att ta en långtur med Pila idag men så blev det inte. Tunneln vi skulle gå igenom var fylld med vatten så den ville inte Pila gå igenom så då testade vi bron... Det var ett ännu sämre allternativ eftersom bilarna som körde under var läskiga enligt Pila så halvvägs på bron var det dags att vända hem men då kommer det en moppe som kör rakt in i Pila... Har aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv.. Var fan nära att bli avkastad ner på E4 pga moppen... 
Han som körde tittade neråt och var inte uppmärksam på vad som var på bron! 

Hade jag sett reg nummret så hade jag nog ringt in till polisen om jag orkat! Men nu såg jag inte reg.nr så nu får det vara men jag hoppas att han är mer uppmärksam när han kör i framtiden.

Hittar inga sår eller liknande på Pila men ska ha noga koll på henne nu de närmaste dagarna för att se om hon blev skadad på något annat sätt men just nu verkar hon vara helt ok förutom att både hon och jag har fått hjärnspöken nu...
Till top