ESorensens

Tisdag

Allmänt, Träning & Hälsa Permalink0
Panikångest.. Har aldrig riktigt förstått vad det är förens idag! Hela natten har spenderats på sjukhuset efter att jag haft bröstsmärtor hela kvällen och haft det jobbigt stundvis med andningen.. 
På akuten blev det att ta pulsen och ekg samt en massa blodprover. Inget av de visade något problem med hjärtat vilket vi först misstänkte! Blev då inlagd för observation och fler test skulle göras under dagen.. Inget visade något denna gång heller.. Förutom lite högt CRP men inget farligt! Hade i alla fall en puls på 50 så enligt läkaren är jag "vältränad".. kanske det mest positiva beskedet denna dag.. Fick i alla fall åka hem och läkaren klassade detta som panikångest! Kan förstå nu varför jag fått det. 
Dags att prata ut om mina känslor och sluta hålla det för mig själv! Och sluta stressa..



Till top