ESorensens

Måndag

Träning & Hälsa Permalink0
I morse var det tänkt att jag och Elsa skulle ta oss ett varv runt svidjan joggandes men eftersom jag red Donna igår så lyckades jag göra illa foten på något sätt vet ej men aja.. den gör ont som fan så vi tog oss en hurtig promenad istället runt. Enligt Runkeeper så är det 2,6 km runt och vi gjorde det på 28 minuter så nästa vecka ska vi gå den igen och då hoppas jag att vi kan ligga på 25 minuter runt! :) Sen blir det att lägga in lite jogg och hoppas att vi kan tillslut jogga två varv runt på samma tid som vi gick ett :D hahah tror dock det är omöjligt för oss men kan vara kul att ha det som mål och se om vi klarar det! Ska i allafall försöka ta mig ut till bräntbergets ute gym någon dag och se vad som finns att träna på där :) Nu ska jag lägga mig i ett bad sen ner i sängen.

 
Till top