ESorensens

Måndag

Feseth Pila, Fölis, Hästrelaterat Permalink0

Igår for jag och pappa ner med Pila till Qvadrigo för betäckning.

Resan ner gick bra och ihopsläppet med de andra stona gick också bra! Pila höll sig dock på säkert avstånd från början. Var ju dock tre gånger så mycket gräs där nere än vad det är här i Umeå.
 
När vi var hemma igen aå var det att packa ihop sakerna i röbäck för att flytta det mesta till Täfteå.
 
På kvällen sen fick jag ett sms av Ulrica att Pila var tokbrunstig så hon blev betäckt redan igår och imorgon ska de kolla igen om hon vill men som det ser ut nu så kanske hon är hemma redan 25 juni igen 😄
 
Sen fanns det också en super gullig liten åring i deras hagar som är tillsalu 😱 självklart skulle jag fastna för hennes personlighet ❤️ får försöka hålla pengarna i styr nu så jag inte plötsligt kommer hem med en till 😅
Men hade dock varit kul att få ta hem henne, synd bara att jag inte har en egen gård!
 
 


 
Till top