ESorensens

Söndag

Allmänt, Feseth Pila, Hästrelaterat, Övrigt Permalink0
Idag vart det ingen stillsam dag. Först ut på morgon till hästarna och släppa ut dom. Tog mig även en skrittur med vagn tillsammans med Sanne och Figge. Vi var ute i ca en timme och plumsa i lite snö längs gamla sävarvägen.

Sen han jag bara vara hemma ca en timme så kom Madde förbi i vi tog oss vidare för att överraska Johanna med ett litet besök då hon även fyllde år i dag hade dock inte hunnit köpa en present 😞
Sen när vi var klara där så for jag hem igen och tog ca 30 minuter så frågar Elsa om jag ville följa med ut till Donna, vilket jag självklart ville. Så vi tog en liten promenad runt byn och fick prata en massa om det ena och det andra.
Var riktigt härligt att få träffa henne och Donna igen. De två är verkligen saknade. 😢❤️

Och nu äntligen ligger jag i sängen och ska sova för i morgon blir ut på en galopp sväng med Sanne och sedan Pegasus efter det 🙈

(null)

Till top